Na początku coś od siebie :)

Hmm a co to za nowy blog? Jesteś ciekaw bo ja jestem wejdź i sprawdź :)



Cześć długo zastanawiałem się czy założyć bloga bo wiecie jestem troszkę leniwy i niby chciałbym prowadzić bloga mieć osoby które pod postami by pytały mnie albo dawały rady ale z drugiej strony wiem ze to jest bardzo pracochłonne w końcu rozpisałem sobie plusy i minusy, plusów było więcej :)

Tak wiec pomyślałem ze dzięki dzieleniu się wiedza utrwalę ja sobie będę miał tez motywacje do dalszej jej zdobywania podejrzewam ze myślisz pewnie "Takich blogów jest sporo czemu miałbym tu spędzać czas" to prawda tylko jestem zdania ze lepiej czytać początkującego blogera niż skrolowac facebooka czyż nie? Może teraz opisze co znajdziesz na tym blogu w późniejszych postach znajdziesz na pewno moje doświadczenia, relacje z rożnych  szkoleń, spotkań klubu cashflow znajdziesz tez kurs opowiadania historii i to nie byle jakich! Bo swoich historii. Pewnie zastanawia cię po co opowiadać swoją historie ale dowiesz się tego w późniejszych postach.

Tak wiec drogi czytelniku mam nadzieje że zachęciłem cie do częstszego wpadania tutaj myślę ze kolejny post będzie własnie o historiach, nie mogę się już doczekać a ty?

Komentarze

  1. Super Mateusz, że podjąłeś się stworzenia własnego bloga! Z niecierpliwością czekam na dalsze wpisy, powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz